Jak zwrócić towar ?
Jeśli stwierdzisz, że zakupiony w naszym sklepie produkt nie spełnia oczekiwań lub z jakichkolwiek innych przyczyn (nie musisz ich podawać) chciałbyś go zwrócić, to jako Konsument, masz prawo to zrobić w naszym sklepie w przeciągu 30 dni od dnia odbioru przesyłki. Jedyny koszt jaki w tym przypadku poniesiesz to koszt przesyłki zwrotnej.
Pamiętaj, że prawo zwrotu towaru dotyczy tylko osoby fizycznej, która zakupiła towar w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą. Zasady zwrotu produktów zakupionych w sklepach internetowych reguluje ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) art. 27.
1. Spakuj zatem bezpiecznie zwracany produkt do paczki, dołącz wypełniony formularz odstąpienia od umowy i jeśli posiadasz to dołącz również dokument zakupu np. paragon (nie jest to jednak wymóg konieczny).
2. Tak przygotowaną paczkę wyślij do nas na adres:
ZPH Bart Bartosz Piechociński
ul. Czekoladowa 11
86-005 Białe Błota
Pamiętaj, aby nie wysyłać do nas przesyłki z płatnością "Za pobraniem".
3. Gdy otrzymamy zwrócony towar, nasz pracownik niezwłocznie sprawdzi jego stan i gdy spełni on warunki zwrotu, wtedy w czasie max. 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu przekażemy cały koszt zamówienia na wskazane przez Ciebie konto bankowe.
Wypełnienie i przesłanie nam formularza odstąpienia od umowy nie jest także wymogiem koniecznym, ale ułatwi to nam i przyspieszy procedurę zwrotu towaru oraz zwrotu kwoty zamówienia na Twoje konto bankowe. Jeśli nie chcesz wypełniać i wysyłać do nas formularza odstąpienia od umowy, to o zamiarze zwrotu towaru możesz nas poinformować telefonicznie lub mailowo na adres: zwroty_reklamacje@antekimaja.pl.