Jak złożyć reklamację ?

1. Jeśli chcesz złożyć reklamację, to na początku sprawdź, czy produkt jest jeszcze objęty gwarancją. Jeśli nie możesz tego stwierdzić to najlepiej skontaktuj się z nami na adres zwroty_reklamacje@antekimaja.pl, a my pomożemy rozwiązać ten problem. Może dzięki temu nie będzie potrzeby rozpoczynania procedury reklamacyjnej.

2. Jeśli już zgłaszasz produkt do reklamacji, towar powinien być kompletny wraz z akcesoriami mającymi wpływ na jego funkcjonalność lub mogącymi być przyczyną nieprawidłowego działania reklamowanego produktu.

3. Następnie pobierz i wydrukuj formularz reklamacyjny i po jego wypełnieniu prześlij go do nas wraz z wadliwym towarem na adres:

Zph Bart Bartosz Piechociński
ul. Czekoladowa 11
86-005 Białe Błota

Pamiętaj, że nie przyjmujemy paczek z płatnością "Za pobraniem".

4. Jeśli posiadasz dowód zakupu (nie jest to wymóg konieczny) to dołącz go do paczki z produktem. Dzięki temu będziemy mogli szybciej rozpatrzyć procedurę reklamacyjną.

5. Wypełniony druk reklamacji możesz wysłać do nas pocztą tradycyjną lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: zwroty_reklamacje@antekimaja.pl.

6. Wszystkie rozliczenia wraz z opłatami za dostawę następują po rozpatrzeniu reklamacji. Nasz pracownik odniesie się do złożonej reklamacji, a o sposobie rozpatrzenia zostaniesz poinformujemy maksymalnie w terminie 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

Pobierz Formularz reklamacyjny

pixel